km
Navštívených krajín 🌎

Razítko v pase 🙂

17.06.2020

Prvá letenka v tomto roku

Tak snaď sa mi už tento rok podarí vycestovať. Letenka na Maltu kúpena. Prečítaj si ako mi koronavírus prekazil cestovanie.

14.06.2020

Kam na dovolenku?

Plánuješ aj ty vycestovať? Máš už kúpenu letenku? Dúfam že hej a nie som jediný. Už počujem to, prečo nesedíš doma?... Zachvílu to tu je zase!

07.06.2020

Nový dizajn

Už keď trávim čas doma, kvôli uzatvoreným hranicám, tak som sa rozhodol trošku prekopať dizajn svojho blogu.

06.06.2020

Otváranie hraníc

Konečne sa situácia berie tým správnym smerom a uvoľňujú sa aj opatrenia pre cestovateľov. Už teraz priebežne pozerám letenky do Grécka. V pondelok uvidíme čo a ako 🙂

27.02.2020

15 najkrajších pláži na ostrove Bali
Nepoletím nikam!

Koronavírus sa šíri rýchlejšie ako sa zdá a tým pádom nám letecka spoločnosť oznámila storno leteniek. Tým pádom hľadám náhradu a čakám, kým sa situácia upokojí.

26.12.2019

cris-tagupa-lT7zmkth3o8-unsplash
Poletíme do tepla!

Tak a je to tu! Ďaľšou krajinou na mojom zozname sú Filipíny. Ide o ostrovný štát v juhovýchodnej Ázií, jeho hlavným mestom je Manila. Rozkladajú sa na 7 641 ostrovoch v západnom Tichom oceáne. Letíme do hlavného mesta Manila a už teraz plánujeme kam bude smerovať naša cesta naprieč súostovím.

09.12.2019

Z jedného lietadla do druhého

Po 2 rokoch opäť na tomto mieste 😍 Požičali sme si auto od Hertz a zamierili sme smer Mŕtve more, zajtra máme namierené do historického mesta Jeruzalem 🙂 Pozdravujeme

Nový fotoalbum

Pozri si fotoalbum z Dubaja a Abu Dhabi 🙂

27.11.2019

poloha

Keď si chceš dopriať kopček zmrzliny🍦😂 Pozdravujeme

Kedysi len púšť

Kto by to bol povedal, že tu bola kedysi pred pár rokmi len púšť 🤔😱🇦🇪🙂

27.11.2019

MARINA BEACH

🌇🌊 Najznamejšia pláž Dubaja

Old Souk, السوق القديم‎

Pri cestovaní mám rád návštevu miestnych trhov. Teraz sa nachádzam v starom meste Dubaja. Vôňa korenín, staré budovy a zvuk muezínov z okolitých mešít dodáva tomuto miestu tu správnu atmosféru starého mesta 🙂

24.11.2019

WELCOME TO THE DUBAI

Aktuálne sa hlásim zo Spojených Arabských Emirátov 👋🏻 🇦🇪
V pozadí najluxusnejší hotel sveta Burj Al Arab******* 🙂
V preklade Veža Arabov. Druhá najväčšia pýcha Dubaja, po najvyššej budove sveta Burj Khalifa 🌏 Hoci má oficiálne 5 hviezdičiek (maximálny možný počet), bol v tlačových správach označovaný ako prvý sedemhviezdičkový hotel na svete ⭐️

24.11.2019

PARŤÁK NA CESTY

Pár krát sa zamnou zastaví niekto, kto mi povie: "Hej Majco, videl som tvoj blog. Chcem aj ja niekam ísť." A tak som sa rozhodol vždy, keď to bude možné niekoho na cestu zobrať. A tak Dubaj je mesto, kam som vycestoval bez mojej partie #srdcomdobrodruh.

13.10.2019

Trip naprieč ostrovom Bali

Prečítaj si a pozri videá v 8. článkoch, deň po dni. Čo všetko sme zažili na ceste pri spoznávaní jedla, hudby, kultúry a ľudí na druhej strane zemeguľe.  Pozri blog Bali.

11.10.2019

Abu Dhabi
Dubai a Abu Dhabi

Už o pár týždňov sleduj môj trip v Spojených Arabských Emirátoch 😍✈️ Dubaj a Abu Dhabi 👌🏻.
Tentokrát som sa pustil do experimentu a vyhľadal cestovateľa na stránke: "Parťák na cesty", ktorý má Dubaj v malíčku, a keďže pár ľudí mi písalo, že by sa rád pridali na nejaký trip, tak som sa rozhodol na každý niekoho zobrať.

11.10.2019

eilat-israel-b41c6c532c68
Opäť Izrael

Využili sme lacné letenky a opäť cestujeme do Izraela. Tentokrát letíme do Eilatu, mesto ktoré bolo v predchádzajúcom tripe naše posledné mesto pri spoznávaní Izraela. Moc sme toho vtedy z Eilatu nestihli a preto sa tam vraciame opäť.

17.08.2019

Výlet na ostrov Formentera

Dnes sme sa rozhodli celý deň stráviť na susednom ostrove Formentera, kde sme si požiačali skútre a pomocom nich sme sa dostali na najkrajšiu pláž akú som kedy v Európe videl.

16.08.2019

Welcome to the Ibiza 🙌🏻 Fotka pár minút pred tým, ako sme to odpálili v clube Hï Ibiza na Dj David Guetta 🔥🔝. Ibiza! Ostrov, kde čas nikdy nespí.  Pozri na fotoalbum.

14.08.2019

IBIZA 🙂

Len na skok od ⛱🌴🌊☀️🍻 všetkého 👌🏻. Užívame peklo ☀️🔥 na pláži. S partiou máme v pláne požičiať 🚗 a preskúmať ostrov. Nebude chýbať pravý disco život na Ibize 💃🏼🕺🏻🍻 a taktiež by sme sa chceli 🛥 doplaviť na susedný ostrov Formentera 🏖.
#Ibiza #formentera #holiday #trip #disco #music #beach #palms

08.06.2019

Trip sa nám blíži ku koncu :/

Trip sa nám pomaly o pár dní končí 😢 No teším sa na to, ako tieto parádne zábery budem strihať na svoj blog 🙂 Tešiť sa môžete aj na články o našom cestovaní a spoznávaní kultúry, jedla, ľudí a miest, ktorých je na Bali nespočetne veľa 🙂 Bali je jedno z miest, kde si človek uvedomí hodnoty a nájde sám seba

Odchádzame z vodopádov 🙂

Ahojte
Včera večer sme sa ubytovali do nového ubytka medzi vysokými kopcami , keďže sa nachádzame na severe ostrova, kde sa nadmorská výška zvyšuje kvôli okolitým sopkám. Žiaľ navštíviť jednu z nich už nestíhame.
Ráno sme sa zobúdzali do krásneho výhľadu na okolitú krajinu. Opäť sme si požičali skútre a smer vodopády. Cesty sú tu o dosť lepšie ako pri Kute.
Navštívili sme vodopády Putuk, Kembar, Kroya, Aling Aling. Bola to riadna makačka, ale stálo to za to . Momentálne sedíme v reštike, kde ideme po celodennej túre nasýtiť hladné žalúdky Sleduj tofotalbum s novými fotkami 🙂

07.06.2019

Banyumala Twin Waterfalls

Toto nepotrebuje komentár 😍😍 Neviem po koľký krát to píšem, ale Bali je proste raj 🌴🌿🌱🙂😍

Pura Ulun Danu Beratan

Navštívili sme ďalšie nádherné miesto na Bali 🙂 V Pura Ulun Danu Beratan, sa nachádza hlavný chrám na Bali v Indonézii. Nachádza sa na brehu jazera Bratan v horách neďaleko mesta Bedugul. Jazero Bratan je známe ako jazero Svätej hory kvôli úrodnosti v tejto oblasti a jeho poloha je vo výške 1200 m nad morom a má studené tropické podnebie.

06.06.2019

Užívame si to tu

Teploty neklesajú a my sa tu každý deň pečeme 🙂 Dnes sme s ryžových polí prišli upotení ako myši... Už postupne pripravujem články, no nieje čas na strihanie videí k článkom a preto blog z celého Bali uverejním až po príchode domov 🙂

#somsrdcomdobrodruh

Dnes sme absolvovali približne 3 hodinovú túru 🕒🌴☀️🥥🍚 po ryžových poliach s tým najlepším sprievodcom/šoférom Sudym 🙂. Aby sme videli a spoznali toto miesto lepšie, rozhodol sa s nami vybrať naprieč ryžovými poliami a porozprával nám, ako sa v ich krajine pestuje a spracováva ryža a indonézska cibetková kavá ☕️