ONLINE

ONliNE

Toto je miesto, kde sa budem snažiť ti naservírovať fotky, videá a informácie o ktorých si myslím, že by si mal vedieť

Sledovať ma môžeš aj na sociálnej sieti facebook

Youtube

Nie vždy je jednoduché zostrihať video popri cestovaní, no budem sa snažiť

Instagram

To ti garantujem, že tu bude vždy všetko aktuálne nielen z cestovania

km

NEW ONLINE

17.08.2019

Výlet na ostrov Formentera

Dnes sme sa rozhodli celý deň stráviť na susednom ostrove Formentera, kde sme si požiačali skútre a pomocom nich sme sa dostali na najkrajšiu pláž akú som kedy v Európe videl.

16.08.2019

Welcome to the Ibiza 🙌🏻
Fotka pár minút pred tým, ako sme to odpálili v clube Hï Ibiza na Dj David Guetta 🔥🔝. Ibiza! Ostrov, kde čas nikdy nespí.

Pozri na fotoalbum.

14.08.2019

Aj nočný pohlaď stojí zato 🌕

Po dnešnom dlhom dni, zaspíme všetci do pár minút. 😴 Dance hudba sa mestom nesie do dlhej noci. Zajtra máme od rána v pláne autom zajsť aj na iné miesta ostrova.

Playa De Cala Llonga

Dobre ránko. Práve sa ideme pražiť na pláž 🙂 Krásna piesková pláž, s dlhým vstupom do priezračného mora. Mólo, kde kotvia výletne lode (trajekty) a je možnosť sa dostať na okolité ostrovy 🏖

HISTORY

14.08.2019

IBIZA 🙂

Len na skok od ⛱🌴🌊☀️🍻 všetkého 👌🏻. Užívame peklo ☀️🔥 na pláži. S partiou máme v pláne požičiať 🚗 a preskúmať ostrov. Nebude chýbať pravý disco život na Ibize 💃🏼🕺🏻🍻 a taktiež by sme sa chceli 🛥 doplaviť na susedný ostrov Formentera 🏖.
#Ibiza #formentera #holiday #trip #disco #music #beach #palms

08.06.2019

Trip sa nám blíži ku koncu :/

Trip sa nám pomaly o pár dní končí 😢
No teším sa na to, ako tieto parádne zábery budem strihať na svoj blog 🙂 Tešiť sa môžete aj na články o našom cestovaní a spoznávaní kultúry, jedla, ľudí a miest, ktorých je na Bali nespočetne veľa 🙂 Bali je jedno z miest, kde si človek uvedomí hodnoty a nájde sám seba

08.06.2019

Odchádzame z vodopádov 🙂

Ahojte 👋🏻
Včera večer sme sa ubytovali do nového ubytka medzi vysokými kopcami ⛰, keďže sa nachádzame na severe ostrova, kde sa nadmorská výška zvyšuje kvôli okolitým sopkám 🌋. Žiaľ navštíviť jednu z nich už nestíhame 😏.
Ráno sme sa zobúdzali do krásneho výhľadu na okolitú krajinu 🏕⛰. Opäť sme si požičali skútre a smer vodopády 🛵💦. Cesty sú tu o dosť lepšie ako pri Kute 🙂.
Navštívili sme vodopády Putuk, Kembar, Kroya, Aling Aling. Bola to riadna makačka, ale stálo to za to 😍. Momentálne sedíme v reštike, kde ideme po celodennej túre nasýtiť hladné žalúdky 🙂

Sleduj tofotalbum s novými fotkami 🙂

07.06.2019

Banyumala Twin Waterfalls

Toto nepotrebuje komentár 😍😍

Neviem po koľký krát to píšem, ale Bali je proste raj 🌴🌿🌱🙂😍

07.06.2019

Pura Ulun Danu Beratan

Navštívili sme ďalšie nádherné miesto na Bali 🙂 V Pura Ulun Danu Beratan, sa nachádza hlavný chrám na Bali v Indonézii. Nachádza sa na brehu jazera Bratan v horách neďaleko mesta Bedugul. Jazero Bratan je známe ako jazero Svätej hory kvôli úrodnosti v tejto oblasti a jeho poloha je vo výške 1200 m nad morom a má studené tropické podnebie.

06.06.2019

Užívame si to tu

Teploty neklesajú a my sa tu každý deň pečeme 🙂 Dnes sme s ryžových polí prišli upotení ako myši… Už postupne pripravujem články, no nieje čas na strihanie videí k článkom a preto blog z celého Bali uverejním až po príchode domov 🙂

#somsrdcomdobrodruh

Dnes sme absolvovali približne 3 hodinovú túru 🕒🌴☀️🥥🍚 po ryžových poliach s tým najlepším sprievodcom/šoférom Sudym 🙂. Aby sme videli a spoznali toto miesto lepšie, rozhodol sa s nami vybrať naprieč ryžovými poliami a porozprával nám, ako sa v ich krajine pestuje a spracováva ryža a indonézska cibetková kavá ☕️

06.06.2019

Cesty na ostrove Nusa Penida

Ak sa rozhodneš opustiť rušné mesto, priprav sa na cestu plnú výtlkov a úzke uličky plné áut a skútrov.

05.06.2019

Fotoalbum Bali a Nusa Penida

Čekni fotoalbum z Bali a Nusa Penida. Fotky budem postupne pridávať.

05.06.2019

Pár fotiek zo včerajšieho dňa na ostrove Nusa Penida

Susedný ostrov Nusa Penida, sa nachádza len kúsok od Bali, a tak sme sa ⛵️ dopravili spoznať aj toto miesto 🙂.

Kelingking Beach, kde sa nachádza skala podobajúca sa na hlavu dinosaura 🙂. Schody dole vedúce nám dali veru v tom teple zabrať.

“Pasih Uug” alebo lepšie známy ako Broken Beach má veľké otvory na pobreží útesu, a to bolo pravdepodobne vytvorené v dôsledku silných vĺn. Obklopený útes s výškou 20-50 metrov.

Aktuálne sme sa z ostrova Nusa Penida dopravili ⛵️ na ostrov Bali a cestujeme autom 🚕 do mesta Ubud, ktoré je vo vnútrozemí a odtiaľ pôjdeme spoznávať ďalšie miesta ostrova.

Bali je raj

04.06.2019

Stratení na Bali

Aktuálne blúdime niekde po Bali. Bez Google Maps by sme boli veru totálne stratení 🤦🏼‍♂️😂 Trošku sme podcenili odchod z miesta, ktoré sme boli navštíviť a už o pol 7 tma 🤷🏼‍♂️😱… Všade tma, hrozné cesty, žiadne pouličné osvetlenie, ale za to ochotní domáci, ktorí nám pomohli, či už pri menšej nehode 🤣😂 alebo dotankovať benzín do našich skútrov 😊 Nálada sa nám nestratila a užívame si to, takže sa o nás báť nemusíte, sme v poriadku s menšimi odreninami 😂 🙏🏻🙂Prišli sme za dobrodružstvom a momentálne si to poriadne užívame 🙂

Pokračujeme ďalej 🙂

O chvíľu vyplávame ⚓️ na susedný ostrov Nusa Penida 🌊🛥, kde sa zdžíme jednu noc 🌙
Zuzka sa rozhodla nedobrovoľne sa aj trochu ovlažiť 🤣🤣

03.06.2019

Pozdrav domov

🌴🏖☀️
Pozdravujem z jedného z barov na pláži Nusa Dua 🏝

03.06.2019

Dobre ránko 👋🏻

Dobre ránko 👋🏻 zatiaľ čo je u vás doma hlboká noc, my už pri raňajkách plánujeme dnešný deň ☀️🌴🛵
Chceli by sme si požičať skútre a ísť preskúmať južný cíp ostrova, ktorý je od nás cca 15km 🏖
Napríklad Nusa Dua, Uluwatu, Dreamland či Jimbaran 🛵

02.06.2019

Ako malé deti

🌊🌊🏄🏻‍♂️ Dnes na pláži v Kute
Indický oceán ukazuje svoju silu, prekvapením je, že ku nám nepláva plast☝🏻 🌊
➡️ Zajtra smer južný cíp ostrova 🏝🛵

01.06.2019

Ešte jedno video z lietadla

Aktuálne sedíme v Číne na letisku a čakáme na let na Bali. Prší a je búrka, už zrušili pár letov, dúfame, že nebude medzi nimi aj ten náš a počasie sa dá nejak dokopy. Ďalší 5 hodinový let nás delí od konečnej destinácie 🙂 Mali by sme tam byť dnes o polnoci SK času.

Pekne sa o nás postarali

Naša dlhá cesta, ktorá trvala viac ako 11 hodín strávena v lietadle spoločnosti China South Airlines, kde sa o naše hladné žalúdky postarali. Let bol super, až na turbulencie počas spánku, ktoré nás prebudili a malú chvílu nenechali zaspať

31.05.2019

Už idem spamovať 💻

Nachádzame sa na letisku Heathrow ✈️ odkiaľ odlietajú väčšinou cezatlantické lety 💺. Máme pár hodín pred odletom a tak využívam čas sem niečo hodiť. Sleduj stránku a vždy keď to bude možné sem niečo dohodím. Tak drž palce, aby sme doleteli živí a zdraví 👋🏻

Oddych pri Tower Bridge

Počasie tipické Anglicku 😂 Oblačno miestami sneh, dážď, slnko 😂 . Oddychujeme a tešíme sa na 13 hodinový let do Číny, ktorá je našou prestupnou stanicou do vysnívanej destinácie 🙂

31.05.2019

McDonald's musí byť, aj keď len v Londýne 🙂

Naša tradícia navštíviť v každej krajine McDonald’s, nebola výnimkou ani tentokrát. 🍟🍔

Partia #srdcomdobrodruh opäť na ceste za dobrodružstvom

Vyrážame na spoločný výlet do destinácie Bali 🙂 Večerný odlet z Londýna nám dal možnosť sa v tomto veľkomeste jeden deň pomotať a v mojom prípade znova vidieť miesta, ktoré som navštívil pred 5 rokmi 🙂

19.05.2019

Posledný deň, počasie na výbornú🌴🇪🇸⛵️

Posledný deň v Barcelone. Viem, že sa sem ešte niekedy vrátim. Boli sme sa prejsť v parku De La Ciutadella, ktorý sa nachádza len kúsok od mora na ktorom sme skončili a slnili sa až do času, kedy oblohu nezakrili mračná a nespustil sa dážď…

Čekni fotoalbum z Barcelony. Fotky budem postupne pridávať.

18.05.2019

Šum a vôňa mora 🌊

Kiežby sme mali na Slovensku more. Verím tomu, že v krajinách kde to more je, sú ľudia šťastnejší a život si viac užívajú. Príkladom sú všetky prímorské mestá, ktoré som zatiaľ navštívil. Nikam sa nikto neponáhľa, večer vychádzajú do ulíc partie priateľov, na cestách sú všetci šoféri ohľaduplnejší ako u nás na svk a ľudia naokolo sú voči sebe tolerantní. Všetci majú čas na športovanie, keďže tu Slnko zapadá až o nejakéj 9 hodine večer. Španieli si život užívajú hudbou. Vieš si u nás predstaviť tancovať niekoho len tak na ulici? Nie? Tu je to normálne.

Kostol Sagrada Família

Lacné letenky do Španielska spôsobili, že na každom kroku sme stretali Slovákov a Čechov. Kostol prerábajú už niekoľko rokov z rôznych príspevkov. Vo výstavbe je od roku 1882 a dokončená by mala byť na sté výročie od úmrtia architekta chrámu Antonia Gaudího, a to je rok 2026.

18.05.2019

Fotoalbum z Barcelony 📸

Čekni fotoalbum z Barcelony. Fotky budem postupne pridávať.

17.05.2019

Smer Barcelona ✈️

Tento víkend strávim v Barcelone. Približne dva týždne pred dovolenkou na Bali si ešte vychutnám európske mesto, ktoré už dlhšie bolo na zozname miest, ktoré musím raz v živote určite vidieť. Slávny kostol od Gaudího-Sagrada Familia či Park s Gaudího dekoratívnymi budovami.

07.04.2019

Fotoalbum z Madridu

Čekni fotoalbum z Madridu. Fotky budem postupne pridávať.

01.05.2019

Letná dovolenka na Ibize

Kam na letnú dovolenku ? Možnosť tu bola vycestovať aj na nejaký Grécky ostrov, nakoniec sme sa zhodli na Španielskom 🏝. Malorku sme navštívili minulý rok a tak toto leto to bude párty ostrov Ibiza 🏖☀️🙌

07.04.2019

Konečne sa ukázalo ☀️

Pozdravujeme z parku Jardines de Sabatini. V Madride sa fakt oplatí vidieť parky. Pri každej z historických monumentov sa nachádza menší či väčší park. Oproti včerajšiemu dňu sa prebralo aj počasie, i keď posledný deň nášho výletu. Čo už… 🙂

06.04.2019

#MADRID

Túlame sa mestom 🙂 Občas spŕchne a na nejaký čas sa vystrčí oskar. Cítim sa ako v Londýne 😀 4 ročné obdobia v jeden deň. Po iné dni tu je pekné slnečné počasie, no my sme vychytali dážď… Na nedeľu už nehlásia prehánky a mali by sa ukázať aj lúče slnka ☀️

Palacio de Cristal

Nachádzam sa vo sklenenej konštrukcií v parku El Retiro. Tento skelet bol postavený v roku 1887 pri príležitosti výstavy Flory filipínskych ostrovov. V súčasnosti to je výstavnou sieňou s exponátmi a inštaláciami múzea Reina Sofía .

06.04.2019

Parky v Madride sú 🔝

v Madride sa nachádza kopec parkov. Ľudia aj napriek zamračenému počasiu tu trávia veľa času. Ja som sa rozhodol si vyhotoviť na pamiatku svoju karikatúru 🙂

#srdcomdobrodruh

Zbaľ batoh, Skúmaj, snívaj, objavuj!