Photo by: Dennis Van Den Worm on Unsplash

Skútre boli najlepšia voľba, ktorú sme na Malorke využili

PRÁVE ČÍTAŠ BLOG Z MALORKY: DEŇ PRVÝ A DRUHÝ

21. september, piatok večer, a my vyrážame do Bratislavy, kde u kamarátky prečkáme na náš let. Letíme z Viedne a to o nejakej 5 hodine ráno. Tešíme sa na to teplo, ktoré nás tam čaká, pretože tu na Slovensku nás vyprevádza silný a studený vietor.

Sadáme do lietadla, unavený som tak, že jediné čo si pamätám je ako si do uší vkladám svoje Airpods 🎧. Zapínam hudbu, zatváram oči, cítim rozbeh lietadla…

Vstávaj, už sme na Malorke. Ber batoh, vystupujeme. Kráčam dolu schodmi k autobusu, ktorý nás má z dráhy letiska zaviesť pri dvere príletovej zóny. Dvere autobusu sa zatvárajú a zvyčajne toto je tá chvíľa na otázku, pravdaže keď už je neskoro, – “máme všetko?” Nie, moja peňaženka zostala v lietadle! Zostala v priehradke! Vždy si tam všetko hodím, nebolo tomu inak ani tentokrát. Všetky platobné karty, doklady mám v tom posratom lietadle…

Takto krásne sa mi začína pobyt na Malorke.

Super, táto dovolenka nemôže začať lepšie. Teraz ma budete musieť všetci pozývať a platiť mi jedlo, pitie a ženy. Ale nie, verte mi, v tej chvíli mi to ani len nezbehlo mysľou a zalial ma studený pot. Po hodine strávenom na letisku odchádzame, bez mojej peňaženky. Mám si ju vyzdvihnúť v deň odletu.

Magalufu je mesto, kde na nás čaká hotel, v ktorom strávime dve noci. Máme 3 celé dni na to aby sme sa vykúpali a čo najviac si užili slnko, vodu a v mojom prípade aj vyťažiť čo najviac peňazí od mojich priateľov. Snáď ma nenechajú umrieť hladom a smädom. To som si hovoril,  keď som im navrhol kúpiť pivo 😂.

Po ubytovaní sa, sme celý deň strávili na pláži Punta Prima a pri bazéne nášho hotela, kde sme načerpávali vitamín B a vitamín P-ivo.

Prehrať video

Ako sa blížil večer, tak aj otázka, čo zajtra spískame?

Dnešný večer sme ešte venovali prechádzke po pešej zóne a nákupom suvenírov. Každý z nás kúpil niečo domov a spokojne sme sa vrátili na hotel. Za mňa pravdaže platili kamaráti, nič sa nezmenilo, stále bez peňazí.

Nový deň pred nami. Dnes máme v pláne sa voziť na skútroch po západnej časti ostrova. Skúter vyšiel 40€ pre dve osoby.

Sadáme a vyrážame. V mojom prípade bez dokladov, čiže som si nemohol vyskúšať zbesilú jazdu na skútri. Opäť, tak ako som si nechal platiť, tak som sa nechal aj voziť. Pripadal som si ako kráľ Jelimán z Madagascaru.

Zaobstarať skútre bol veľmi dobrý nápad. Hreje vás rozpálené slnko a v zápätí vás chladí vietor a dostanete sa sním na akékoľvek miesta. Jednou z tých miest bolo Cueva de Portals Vells, kde sme sa rozhodli zastaviť a trošku sa ovlažiť. Čakalo nás tam krásne priezračné more bez jedinej vlny smerujúcej na pokojnú pláž. Totálny chill.

Pláž bola rozdelená skalným útesom na dve časti. Na časť s plavkami a na časť bez plaviek😱, čiže na nuda pláž. No jasné, že sme skončili na nuda pláži. Tí naháči tam mali ešte krajšiu pláž ako tí, ktorí museli byť oblečení. Rozložili sme si osušky, kamarátka Denča roztiahla plachtu z hotela, pôvodne určenú na posteľ 😂. Prisahám, že tá plachta mala asi 10×10 m, zmestila by sa na ňu celá nahatá pláž.

Krásne priezračné more nás dlho presviedčať nemuselo a už aj sme sa v ňom kúpali.

Partie priateľov na jachtách, ktorí si pri hudbe užívali to krásne počasie a pokoj, ktorý tam bol sa mi veľmi páčili. Španieli sú známi tým, že si svoj život užívajú hudbou a tancom. Slnko pálilo zo všetkých strán a my sme z mora nevyšli ani na chvíľu.

Dokonca ma učili aj plávať, no vzdali to keď zistili, že sú zlí učitelia. No to som im vtedy nepovedal, nechali by ma umrieť hladom.

Sadáme na skútre a smer neznámo. Rútime sa ulicami, ktoré z poza veľkých múrov luxusných domov zdobia vysoké palmy a bonsaje.

Vozili sme sa asi ešte niekoľko hodín, ďalšiu pláž sme už nehľadali, len sme sa vozili ulicami  a hlavou točili  zprava doľava a sledovali všetky tie miesta, cez ktoré sme prechádzali.

Zajtra nás čaká hlavné mesto, Palma de Mallorca, a večerný odlet domov. Ja sa modlím aby som dostal moju peňaženku s dokladmi a platobnými kartami.